Att vara ledig.

När jag är ledig på vintern vill jag helst inte gå utanför dörren. Vill gå omkring i pyjamas och bara vara. Vill inte göra något som kräver påklädning. Ganska skönt att va så men samtidigt supertråkigt. För när jag väl tar mig ut så är det ju hur bra som helst.
Har ju startat med LCHF sen två veckor tillbaka och det är jätte lätt att gå på denna 'diet'. Däremot så har jag tappat matlusten helt vilket inte är bra. Senaste två dagarna har jag ätit frukost efter ca fem timmar vaken tid då jag i vanliga fall är stört hungrig när jag kliver upp ur sängen. På vilket sätt är detta då ett problem? Jo jag vill ju inte svälta då menar jag att kroppen ställer in sig på svält. Måste få detta o fungera.
 
Idag vaknade jag och såg att jag fått en massa sms. Tråkiga nyheter som vanligt från hemtjänsten, lite annat från några kompisar och sen ett sms som grep tag om mitt hjärta. Saknar min vän så mycket och när han känner likadant så blir man nästan tårögd. Så det vart en bra start på dagen.

Insikten om att jag blivit typ sjuk igen gör mig deppig. Har inte tid eller ork att vara sjuk så jag tänkte bota detta genom förnekelse.
 
Om 11 dagar åker jag till New York!!!! Bara så ni vet!
 
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0