Nattskrift...

Detta med att blogga har legat lite på is senaste månaderna, vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Nu tänkte jag skriva några rader iallafall så denna sida inte helt hamnar i glömska.

I helgen var det elitloppet vilket märktes av tydligt under fredagsnatten på jobbet. Var helt slut efter det passet.

Lördag spenderades hemma hos Chanti i trevligt sällskap och Sverige vann!!!!! Helt sinnes!!! Själv vart jag dyng och borde ha åkt hem men gick såklart till båtjäveln och härjade runt där i min ensamhet, träffade på lite folk så helt ensam va jag inte. Kom hem tillslut med en efterföljande baksmälla som botades med pizza och soffliggande.

Idag va jag ute i sumpan och hade genomgång med två killar  som bestämt sig att komma tillbaka till jobbet, en trevlig dag som gick smärtfritt. Väl hemma laga jag lite mat, currykyckling med lite för mkt Sambal men det vart gott ändå. Sen har jag legat i soffan o glott på film och serier. Kollade på This means war som va jävligt lame vilken efterföljdes av en ännu sämre film, 21 Jump street. Den va verkligen sämst...

Nu blir det lite Big bang theory och sen sängen.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0