Vänner, tack för att ni finns!!!

Just nu känns allt upp och ner, gårdagen var en viktig dag för mig och den gick inte som jag tänkt mig... Känner mig totalt misslyckad och är grymt besviken på mig själv. Igår var jag självsäker men ju mer tid det går desto sämre känner jag att det gick...
Är däremot tacksam för alla vänner som är positiva och tror på mig! Utan er skulle jag nog inte klara mig.
Det är bara att ta nya tag och kämpa vidare.

Idag har sommaren visat sin bättre sida och jag har avnjutit lite solsken på balkongen. Ska snart bege mig till Liljeholmen och handla. Sen möta upp lite folk tror jag. Får se vad som händer, egentligen har jag lust att gå i ide och slicka mina sår.

Är lite upp och ner med mina semesterplaner också, blir inget turkland utan får stanna i Sverige men blir kanske en resa till London och en tripp till Malmoe.

Kära vänner tack för att nni finns!!! Löv u !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0