Upp och ner...

Just nu så känns min värld precis som rubriken. Inget känns bra och jag vill helst bara, ja vad vill jag?! Har ingen som helst aning. Vill inte umgås men samtidigt vill jag inte vara ensam, vill ha semester men samtidigt vill jag jobba, vill ha fint väder men samtidigt vill jag bara sova.
Är besviken att jag inte fick tjänsten som jag sökte men samtidigt var den väldigt oläglig. Nu kan jag fokusera på det som är viktigt och det kommer ju fler tillfällen hoppas jag. Min semester känns som ett skämt. Har inget planerat och det betyder att jag kommer vara hemma i tre veckor och göra ingenting. Fast det kanske är det jag behöver?

Nu måste jag göra mig iordning för jobbet.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0