Saturday

Ska försöka få mig att bege mig till Årsta för att hämta ut min hårddisk och sen åka o sola. Sjukt seg men det blir väl så när man vet att man ska va ledig i fem dagar. Ska in till stan idag för att käka middag på Tjabba thai med Carina och hennes kollegor, sen ska vi till Kelly´s hahhaaa... Är inte jätte laddad för party men ger det en chans.

Igår var det sista dagen för kursen, det gick jätte bra för dom (som väntat), vi avslutade på Tjabba thai ( två dagar i rad, jag vet men det är så sjukt gott!!) Gick sen till Ali´s för lite alkoholintag. Var inte jätte sugen på supa så det blev två cider och en drink men det räckte gott och väl för mig. Stephanie gjorde ett försök att supa mig under bordet men det gick sådär... Hon köpte en tolva jäger med redbull i ett whiskyglas. Sjukt äckligt men det finns alltid folk som vill ha så den gick åt snabbt. Själv spenderade jag min kväll vid BJ bordet. Kvällen slutade med 500plus. Alla drog vidare och jag drog hem. Klassiker för min del nu... Pallar helt enkelt inte efter fem dagars jobb. Blivit gammal...

Nää nu ska jag bege mig ut i minusgraderna för att få lite gjort.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0