Längtan...

Just nu sitter jag och längtar till Thailand, det är två månader och 6 dagar kvar tills vi åker. Känns som en evighet.
Resan börjar bli riktigt bra utformad och vi har bokat flera hotell i olika destinationer, 5 nätter i Koh samet i bungalows på stranden, en natt i Bangkok innan vi åker till Singapore, fyra nätter där på lyxhotell, fem nätter i Phuket på ett jätte fint hotell. Vi ska ju till Koh chang efter Koh samet men där har Erik nåt hotell som vi inte behöver boka. Efter Phuket ska vi till några öar runt omkring men det har vi inte riktigt bestämt ännu. Sen är det några nätter i Bangkok innan hemresan. Denna resa kommer nog bli oförglömlig för min del. Oooh vad jag längtar...
Men har ju faktist London att se fram emot innan dess.

Fick en glimt av mitt nya schema och är sjukt nöjd, har redan lagt in ett pass så att jag får lite mer procent. Ska inte ha så jätte mycket pass innan London utan är utlånad dom flesta dagar till olika saker.

Veckan som gått har varit full av förkylning men tog mina dunderpiller från England och dom tog bort det mesta.
Va hos Mille en sväng i Onsdags och vi skulle ha gamenight, ingen va riktigt på hugget och jag va mest stressad över att jag skulle jobba nästa dag så det blev hemgång för min del vid halv tio. Sög verkligen på Marvel och insåg att jag måste uppehålla mitt spelande i en mycket större grad.

Gårdagen spenderade jag hemma hos Erika med Carina och vi satt och snacka till tolv. Pratade om resan till Turkiet i sommar och började kolla lite, sjukt dyrt men det ska nog bli bra.
Idag ska jag åka o sola för att sen ikväll åka hem till Maarit på lite födelsedagsfest.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0