2012 here i come!

Detta år ska bli det bästa året hittills har jag bestämt. Har dom rätta förutsättningar att planen ska gå i verket.
Börjar detta år med en BJ kurs hela Januari, därefter har jag mina sista dagpass vilka avslutas med en resa till London med Elin. Den resan kommer vara fantastisk! Vi ska shoppa och festa en hel helg. Därefter börjar jag 82% schemat och får ett mer balanserat liv med bara nattpass. Förutom när jag har mina kära kurser. Arbetar ca en månad för att sen åka till ljuvliga Thailand med Erik och bara slappa i en månad. Sen är det typ vår i Sverige och jag kommer att arbeta mina 82% och njuta av livet. I juli blir det bröllop i Turkiet med festvecka i Alanya. I slutet av Augusti åker jag till Malaga för att ha en underbar semester med Karin och vara med i dealer EM. Sen avslutar jag med en resa till Vegas i Oktober med Malou.

Så detta år innebär en del resande för mig och det är ju precis det jag vill!!

Hoppas på lite kärlek runt hörnet nånstans också. Börjar bli dags att träffa någon och dela sin tråkiga vardag med.
Annars så innebär endast nattpass ett stabilt träningsår för mig. Kommer att träna på mina lediga dagar so now there is no excuses...

Nu blir det lite Supernatural framför tvn och te, för har ju en stor padda i min hals som jag vill få bort tills på måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0