Fettisdagen

Idag är det årets semledag, inga för min del gillar bara mandelmassan så det får va...

Va hos tandläkaren och gjorde helundersökning idag, hade en kupong från groupon så det smärtade inte i plånboken. Visade sig att jag skött mina tänder exeplariskt vilket är sååå skönt. Inga hål, lite tandsten som måste väck thats it. Fy faan vad skönt!!

Nu är det mindre än en månad kvar tills jag åker till Thailand och längtar in i varenda por. Vill ligga på stranden och bara slappa.

Ikväll blir det gamenight hos Chantrhom i hans superläckra lägenhet.

Just nu rullar livet på i en sjukt bra takt och allt går min väg känns det som. Detta år blir nog ett betydelsefullt år!!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0