Tänk om....

Tänk om jag kunde skriva oftare i denna blogg, då skulle jag inte ha den panik som jag känner just nu... hur ska jag börja och vart och varför...

Senste tiden har inneburit dagpass vilket i sig inte är många timmar men väldigt många dagar i sträck... Har under de senaste två veckorna hunnit med en del... Bowling, gamenight, härvor, fika, middagar etc.

Denna vecka har varit underbar för har hunnit med så mkt och umgåtts med så fina människor och helgen är inte ens slut...
Måndagen skulle jag hem dirr och öva spela på PS3 men käre Urban ringde och fångade min uppmärksamhet fram till läggdags, vilket i sin tur innebär för mig att jag e död på gamenight...
I tisdags vart det bowling efter jobb och fick en egen lärare som instruerade hur jag skulle göra vilket resulterade i några strikes och bättre poäng än någonsin...
Onsdagen  innebar komp och mötte upp finaste Urban för en middag. Pratade på som en tok och sen vart det hemgång.
Torsdag=gamenight Mötte upp Mille, Chantrhom och Unger i Årsta för att inhandla lite mat sen hem och se att David o bangarn va där. Fick gå o sova vid sextiden vilket var sjukt nice....
Fredag betyder tvättstuga och ett jävla spring upp och ner för helvetestrappan. Städa här hemma för det såg ut som jag typ haft fest, hittade då kära Chantaloms plånbok vilket i sin tur medförde en tripp in till staden för en fika med honom. Därefter kom Tania och hämta mig och vi åkte och handla käk och sen satt vi o kolla på en massa bilder från hennes resa.
Nu är det dags för mig(om några timmar) att möta upp Elin, Emma och Annika för en kryssning!!

Måste göra mig iordning och kanske dra och sola...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0