Pain...

Gårdagens bowling vart tung, vet nu att man inte ska bowla 7 serier dagen innan... Fick mjölksyra i låret efter fem minuter men kämpade mig igenom och hamnade nånstans i mitten av obetydelse...

Idag hade jag tid hos naprapaten och oj vad ont det gjorde men det känns sjukt skönt nu. Efter det åkte jag till Skanstull för att spela badminton med Mille och Chantalom.
Sen vart det jobb för en stund. Blev en snabbfika med Sanna och David och Mankot följde med. Vi mötte upp Chantalom för middag på Tjabba thai.

Nu är det filmkväll... Har tankat tio filmer; Transformers 3, Cowboys and aliens, One day, In time mfl. Men blir bara en film ikväll för e sjukt seg och ska upp hyffsat tidigt imorgon... Har ju minus på sömnbanken...

Är faktist stolt över mig själv som börjat träna etc. Är inte samma gamla soffpotatis som förut och insåg häromdagen att soffliggande får mig att bli ledsen och fundersam... Bort med det och in med allt som är roligt att göra. Mkt är tack vare Chantalom som är väldigt aktiv och får med mig på allt, en fin man som har ett hjärta av guld och förgyller min vardag med vår vänskap!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0