Just nu är det mkt...

I helgen var jag på kryssning med tre glada tjejer. Vi stod inte för haverierna utan alla andra på båten söp så att dom kräktes och sen va det sjögång på det så det var en fin effekt på alla festglada. Vi satt mest och kolla på alla människor som tydligen aldrig druckit sprit tidigare.

Igår var jag och bowla med Emma och ökade mina serier från 69 till 141... Så jag har en chans att inte hamna i botten av turneringen idag...

Snart ska jag möta upp Chantalhom för en fika och sen är det middag och bowling...

Imorgon har jag tid hos naprapaten vid halv elva sen är det in till jobbet och forma ett SM som ska bli attraktivt för att så många som möjligt ska deltaga. Sen på kvällen är det ett möte för att sen avsluta med en fika med fina Sanna. Kanske trycker in badminton nånstans oxå.

Torsdag innebär julfirande i goda vänners sällskap ute i mysiga Ekerö. Sen är det jobb jobb jobb... Men nu är det bara 17 dagar till semester... Ska göra så lite som möjligt under denna ledighet...

Nu ska jag göra mig iordning, bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0