God jul!!

Juldagen har än så länge inneburit städning för mig, har vänt på dygnet totalt så idag vaknade jag första gången vid femtiden men tyckte att det var allt för tidigt så tvingade mig att somna om. Klev upp vid halv nio och käka frulle. Insåg att min lägenhet såg ut som en knarkarkvart... Nu en timme senare känner jag att det var det perfekta beslutet och nu kan jag lägga mig i soffan och glo på serier utan ångest.

Gårdagen spenderade jag hemma hos mami, inte så mkt till julafton utan fick städryck och storstädade hela hennes lägenhet. Mamma är ju inte helt frisk utan har blivit dement vilket innebär för mig att försöka vara så avslappnad som möjligt och att svara på samma fråga en ca tusen gånger. Att det var julafton hade hon ingen aning om vilket gör mig lite ledsen. Älskar julen och den har alltid varit mkt mat, julklappar och bekanta på besök. Till skillnad från nu, inga julklappar, ingen julmat och inga bekanta på besök. Åkte hem vid sjutiden och la mig på soffan och kämpade med att hålla mig vaken. Vid halv elva gav jag upp och gick till sängs.

Fick massor med sms igår av vänner vilket gjorde mig varm. Tack för att ni finns.

Idag fyller Mélisa år så jag ska hem till henne för lite födelsedagsfirande. Kanske blir det utgång oxå.

Min julklapp till mig själv blev en resa till London i Februari. Mer sånt åt folket!!!

Nu ska jag kolla på några avsnitt av Supernatural.


En härlig sommarbild på mig och Sanna i Portugal...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0